Trebuie sa poti, iubitule!

image

„Iubirea este singurul observator astronomic,
de unde se poate vedea doar un punct cardinal: dăruirea!”

Îmbrățișează-mi dăruirea, iubitule și șterge-mi frica din priviri!
Accepta-ma cu totul și nu-mi scotoci desaga apuselor iubiri! E plina de cioburi și griji împietrite intre coastele Evei…
Are frânturi de vise ce ți-ar putea zgâria retina, te previn!

Îmbrățișează-mi dăruirea, iubitule și spală-mi praful de pe gene!
Poți?
M-ai ajuta sa-ți deslușesc în orizonturi, bucuria!
Tremurul vocii când îmi promiți eternitatea!
Steaua polara și strălucirea unui paradis albastru…

Îmbrățișează-mi dăruirea, iubitule și scutura-mi bratul stâng de-atâta nepricepere!
Culege-mi curajul de pe ultimul raft al îndrăznelii și decorează-mi inima cu fluturi!
Fa-i sa-mi zboare un gând sau doua… apoi desenează-i în culori vii direct în mijlocul aortic al iubirii.
Poți?

Încearcă iubitule!
Mi-am abandonat încrederea – promisiunilor tale!
Nu-mi dezamăgi crezul în tine nici dăruirea zgomotoasa impregnata în pielea cuplului ce-l formam!

Îmbrățișează-ma cu totul, iubitule!
Împachetează-mi trecutul ce nu ne privește și expediază-l în colivia zburătoarelor cu penaj multicolor!
Obliga-le cumva sa-l zboare dincolo de orizonturi!

Tapetează-mi apoi prezentul cu clipe în doi!
Noi doi!
Poți, iubitule!
Trebuie sa poți!

21 de gânduri despre „Trebuie sa poti, iubitule!

  1. Da…Cuvinte deosebite,care emana pasiunea daruirii,al abandonului sinelui,în betzia sentimentelor.Aceste gânduri,asternute în cuvinte,se pot realiza fizic si/sau spiritual prin CREDINTZA…
    Daca iubitul tau este EL,nu întzeleg, cum poti pune la îndoiala puterea LUI…
    „Ce este cu neputintza la oameni este cu putintza la Dumnezeu;”
    „Dar când va veni Fiul omului,va gasi El credintza pa pamânt ?”

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

