Nadejdea mea

image

Nu ma impiedic de calea nimanui… sunt milioane de carari pe unde pot sa-mi plimb visarea!

… imi tremura genunchiu-n piept.
Gafaie sec si refuza insistent sa isi opreasca pasii.
De-o vreme il obosesc toate!
Dar… doar cand si cand imi strecoara printre degete un nu mai pot sec!
… mi-a memorat cararea si n-ar ceda veac sub greutatea renuntarii!
…totusi i-a predat sufletului toate tainele sale,  caz in care ii cedeaza glezna… sa poata inainta el… pana dincolo de tusul instelat!
Devotat pana in panzele albe, vezi bine!
Uneori, imi respira in ceafa miros de iorgovan abia-nflorit!
L-am observat atent scuturandu-mi de griji toate ideile si desenad poteci printre vise!
Destept foc!
Incapatanat nevoie mare!
Al meu…De neoprit!

20 de gânduri despre „Nadejdea mea

  1. Nu am pretentia ca le stiu pe toate,însa citindu-ti ultimele articole,cred ca viatza ta este o continua suferintza,un foc mistuitor,o flacara eterna ce-ti mistuie continuu materia,producând mutatii genetice ireversibile ce-ti vor transforma corpul material într-o noua forma elevata,spirituala,dotat cu aripi de înger,eliberat de trupul pamântesc,ce se va înaltza si va zbura,asemeni „porumbelului” voyageur,ducând mesajul DRAGOSTEI AUTENTICE, ETERNE sufletelor îndurerate, inimilor zdrobite,deznadajduite de suferintele dragostei firesti,trecatoare si efemere,care niciodata nu va umple vidul din fiintza omului ,produs de neascultarea din „Eden”.
    Pot sa-ti spun însa,ca,cu cât te vei apropia mai mult de EL,infima ta flacara de DRAGOSTE,va creste marindu-si intensitatea si temperatura,se va contopi cu focul Lui,provocând un incendiu de proportii ,pe care nu-l va putea stinge nici chiar toata apa oceanului planetar…

    Apreciat de 1 persoană

    • Nici nu stiu ce ar fi potrivit sa adaug aici Iosif draga!
      Nu stiu nici daca sunt intr-o stare de mare suferinta cum zici! Stiu totusi ca sunt fericita in fiecare zi!
      Fericita si multumita!
      Poate ar trebui sa precizez ca se mai intampla sa scriu asa… pura ficitune …stiu eu?!

      Asa! Deci…… imi doresc sa pot sa ard asa cum zici …elevand spiritual! Sa ma ajute Dumnezeu!
      Sa ne ajute pe noi toti!
      Duminica frumoasa!

      Apreciază

Lasă un răspuns

