Imi esti minune!

image

“Nu spun că a fost un noroc că te-am cunoscut. Spun numai că a fost o minune.” – Nichita Stănescu –

… si-mi cazi pe crestet, imi curgi pe tample, te strecori in jos pe umeri si-mi ajungi pana in suflet…
Imi speli meticulos dezamagirile, imi culegi de pe jos iubirile, lipesti ca prin magie visele facute tandari si imi aduci fiinta in palma ta ca un intreg…
Imi picuri roua si-mi zvanti cat colo indoiala!
Imi tremuri ganduri vii si-mi potolesti racoarea iernii, topindu-mi in spirala un derdelus destul de indraznet cat sa-mi castige zborul.

… imi amesteci lacrima cu mireasma ploii si-mi colorezi pieptul in flori de mai…
Imi esti minune!
Imi esti putere!
Imi esti prezent!
(… sper sa imi devi eternitate!)

25 de gânduri despre „Imi esti minune!

  1. Fără cuvinte! M-am gândit la același comentariu ca al ei, HopeLess, dar apoi am văzut că deja e scris și nu am putut decât să zâmbesc pentru că două păreri identice subliniază adevărul adevărat despre articol. (:

    Apreciat de 1 persoană

  2. Profunda dorintza,nobila… SPERANTZA. Am certitudinea ca aceasta SPERANTZA ,e împartasita si de …EL.
    Cine beneficiaza de cele trei mari si autentice valori ale existentei,CREDINTZA,SPERANTZA si DRAGOSTEA,si le dezvolta zilnic în viatza aceasta efemera,acordându-le cea mai mare atentie si dedicându-le maximum de timp,vor forma si genera in trup perceptii noi ,înalte,ce depasesc sfera perceptiilor simple firesti,comune omului adamic,depasind barierele spatio-temporale,spre noi si mereu în crestere,perceptii extrasenzoriale,”duhovnicesti”…ETERNE.

    Apreciază

    • Iosif, multumesc! Sunt intru totul de-acord cu tine! Cata vreme avem credinta- avem speranta si cata vreme avem speranta – avem credinta ca totul va fi bine!
      Mi-a placut tare mult ca ai adus vorba de acele perceptii inalte, extrasenzoriale pe care da, le dobandim iubind, iertand si iubind din nou!

      Apreciază

      • E o binecuvîntare,o bucurie personala,sa întâlnesc pe bloguri,persoane deschise,oneste,iubitoare de cunostinta adevarului eliberator,de autenticele valori eterne ale DRAGOSTEI,singurele ce au puterea sa ne readuca la natura initiala a omului creat perfect „dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu.”
        Chiar daca înca nu l-am descoperit,decât teoretic,printre cuvinte,(cineva îmi garanta ca nu exista) traiesc cu credintza si speranta ca-l voi descoperi,la timpul potrivit,aparent,real,palpabil…
        Hristos Isus a fost si este real,palpabil,e mereu printre noi,de doua milenii,bate la usile blindate ale inimilor încuiate,baricadate de gunoaiele materialismului si egoismului,ratiunii,cunostintei binelui si raului,rebel si batjocorit,ignorat,scos din ecuatia existentei,crucificat de catre cei ce nu pot suferi DRAGOSTEA LUI extrema,dureroasa,coplesitoare,ucigatoare,ce se revarsa azi în cascada peste întregul pamânt,uscat si crapat de arsitza,sistemelor obscuritatii religioase,al întunericului secular,înghetat si zgribulit în cladiri de piatra recce,lipsite de focul DRAGOSTEI MISTUITOARE,a „Templului Sfînt”,omul metamorfozat,fiintza rationala si sentimentala complexa ,necunoscuta decât de Cel ce a creat-o,DUMNEZEU.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

