Esti piatra!

12391980_737788556354303_7365834701565161343_n

 

Te privesc și nu pot sa-mi astâmpăr uimirea!

………………………………………………………….

Cine ti-a sculptat atât de atent, atât de elegant, atât de perfect trupul?

Esti frumos… dar esti rece și crud! Iti lipsesc emoțiile, zâmbetele, lacrimile…

Buzele tale sunt senzuale… dar de piatra!

Bratele tale puternice, rămân inutile cata vreme nu-mi pot îmbrățișa nici trupul nici simțirea!

Ochii tai, nu oglindesc nimic! Nici florile-înghețate ale iernii, nici iarba cruda a primăverii, nici fierbințeala verii…. cu atât mai putin căderea libera a frunzelor in plina toamna!

Esti…. stânca! Esti marmura, ești piatra!

Dar eu te iubesc!

Iti iubesc neclintirea! Si nemurirea! Si curajul de-a rămâne neschimbat!

Te privesc……și nu pot sa-mi astâmpăr uimirea!

Te iubesc cu disperare, cu nebunie, cu nesfârșită patima!

Statuie rece…

Da-mi voie sa-ti cobor trupul de pe soclu,

Sa-ti mângâi piatra șlefuită cu -atâta măiestrie,

Sa iți sărut tâmpla, ochii, buzele …

Sa-ti desenez un circuit venos, o inima, un suflet…

Ghețar sadic …

Da-mi voie sa-ti vars apoi lava fierbinte-a vulcanului,

Si avalanșa nestăvilită  a iubirii!

Galopul cailor sălbatici și ritmul nefiresc al tobelor stricate!

Clocotul apei si zborul cuminte al cocorului!

…………………………………………………………………………

Te privesc și nu pot sa-mi astâmpăr uimirea!

Iti lipsesc valurile, răsăritul și apusul îndrăgostit de orizonturi….

Esti…. stânca! Esti marmura, ești piatra!

Dar eu te iubesc!

19 gânduri despre „Esti piatra!

  1. Dar de ce iubesti cu atata patima si disperare o …piatra? Si atunci pe un Om cum l-ai iubi? Si el are defecte, ca si statuia, doar ca de alta natura! Deci cum l-ai simti , cum l-ai iubi? Mai putin? Mai mult? Pentru un timp indelungat? Pentru o clipa? In ce ar consta diferenta?

    Apreciat de 1 persoană

    • Metaforic vorbind, da… pot iubi cu disperare o piatra! De ce nu?!
      „Omul” l-as iubi cu mai mult calm… dar cu mai multa pasiune. Adica as elimina tropotul cailor, galagia tobelor… dar as lasa cu siguranta valvataia vulcanului si zborul linistit al cocorului. Si da, as face-o pentru totdeauna! Dar vezi?!! … acest „totdeauna” se dizolva in spuma valului mai tot timpul….

      Apreciază

  2. Ce „Rhéa” esti.:))
    „Dragostea e tare ca moartea…”
    Cintind aceasta „declaratie” de dragoste,(buzara),gândul mi-a zburat catre poemul scris de Solomon,”Cântarea Cântarilor.”

    Apreciază

Lasă un răspuns

