Dar din dar se face Rai…

image

Imi place sa cred ca in viata nu-i necesar sa oferi mult cum de altfel, nu-i necesar sa oferi cu portia.
Imi place sa cred ca ne cunoastem suficient de bine incat sa stim cat detinem si cat din ceea ce detinem putem da si celorlati. Asa incat sa putem darui fara urma de regret, fara asteptari, fara ochi scosi la un moment dat….
Fara „am dat tot si-am primit in schimb usi trantite in nas”.
Fara ” si care mi-e multamul?!”…
Fara ” ce rost, cata vreme nu va apreciaza nimeni ?! „….

Pentru ca, nu-i asa?!
Nu vom fi niciodata atat de saraci sa nu putem darui un zambet.
Niciodata atat de saraci sa nu putem oferi un umar aproapelui nostru unde sa-si poata odihni durerea.
Niciodata atat de saraci sa nu putem oferi o mana cu care sa stergem lacrima….
Niciodata atat de saraci sa nu putem cuprinde in brate…

Cand te hotarasti sa oferi, fa-o din toata inima si atat cat crezi ca poti da.
Fa-o fara retinere si fara asteptari!

Nu cantitatea conteaza ci maretia gestului tau!

7 gânduri despre „Dar din dar se face Rai…

  1. Bine azi vă dăruiesc zâmbete (vouă tuturor)
    (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: …
    Îmi pare totuși rău că nu vă pot dărui câte un zâmbet live. Suntem aici o familie atât de frumoasă, visez la ziua în care vom face o reuniune într-un oraș „aproape” de toată lumea, cunoscandu-ne, povestind fel și fel de peripeții, privindu-ne și dăruindu-ne amintiri prețioase unii altora, ce nu vor apune în veci. 😊

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

