Exact asa!

12743867_1022048674535154_5197409980246490832_n (1)

❤ Da! Exact asa! ❤

Am sa visez … la o țigara îndrăgostită de-o cafea!

Si-am sa visez … la un pahar cu … vin!

Si-am sa visez necontenit … acest pahar cu… vin  la tine! Cu… vin  sa te îmbrățișez! Cu… vin  sa te am suficient de aproape! Cu … vin  sa te iubesc! Cu … vin  sa radem și sa plângem împreuna!

Am sa visez … și n-am sa ma opresc niciodată! 😛

 

22 de gânduri despre „Exact asa!

      • Aceasta realitate nu poate fi luata (confiscata) decît de moartea biofizica.
        Visele sunt conexiuni înalte,extrasenzoriale,cu dimensiuni spirituale,inexplicabile de catre cercetatorii parapsihologiei,fiind în continuare un paradox al stiintei moderne,prin care spiritele ne transmit informatii (revelatii),însa majoritatea oamenilor le ignora,ca pe ceva lipsit de valoare.

        Iosif,fiul lui Iacov,a fost batjocorit si urât de fratii sai când în inocentza lui copilareasca,le istorisea visurile,care în timp s-au materializat în viatzta cotidiana.

        Împaratul Nebucadnetzar pune viata înteleptilor în joc doar pentru un vis pe care nici macar nu si-l amintea,iar Daniel evreul,dotat cu întelepciunea lui Dumnezeu,vine cu solutia salvatoare,dovedind,minunatele solutii ale Dumnezeului Cel Viu,care vorbeste iar Cuvintele Lui se realizeaza mot à mot.

        De cînd ma stiu m-am bucurat de vise,povesti nemuritoare,si filme Science-Fiction,si cred ca visele sunt o alta realitate,perceputa doar de „ungerea” *Duhului Sfânt*,si chiat pot fi traite prin…Duh si Adevar,prin credinta neclintita în CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU.

        Apreciază

  1. Exact, așa cum cel mai frumos „ținut” este ținutul de mână, așa și cel mai bun „vin” este vin la tine. 😊
    Și cred că și cele mai frumoase „bătăi” sunt bătăile ei/lui de inimă. (:

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

