A sosit timpul …

balerina-studio-foto02

Imi duhnesc gandurile de prea multa suparare …..

Imi plang peretii scorojiti sub greutatea panzei de paianjen! Si ma gandesc sa-mi reconditionez camarutele inimii cumva! Timpul si-a pus amprenta atat de bine, incat acum imi par dezgolite desi … ele inca isi imbraca matasea zdrentuita! Rosie ca focul – candva – acum palida si trista, ici si colo stropi de ploi, atarnati a jale si nimic in rest!

Un pustiu etern cam peste tot!

Imi ajung zgarieturile si zic ca-s suficiente – zilele ciobite – sa termin si cu ele! Le-as putea inlocui la fel de bine cu momente menite sa-mi netezeasca sufletul putin!

Drept urmare, iti spun Adio tristete!

A sosit timpul sa ne luam ramas bun!

Du-te fara sa-ti intorci privirea! Promit sa fac la fel!

Ma gandesc sa-mi scutur apoi amintirile …. sa cada tot ce-i lipsit de mireasma si sa ramana doar flori ce stiu sa infloreasca-n mine iar si iar …

Mi-ai stat incatusat, strivit in spatele zavoarelor prea multa vreme, suflete! Te sfatuiesc sa ierti si te invit sa-ti lasi privirea sa -si scalde bucuria in soare! Daca vrei – si daca simti ca n-ai uitat inca pasii – danseaza-ti fericirea descult! 

Imi trimit in vacanta nemultumirile si-mi fac timp pentru mine! Mai mult timp pentru ceea ce-mi place! Mai mult ragaz pentru ceea ce-mi hraneste simtirea!

Imi trimit in vacanta fricile si-mi deschid in larg ferestra indraznelii – sa intre cat mai mult curaj! Curajul de-a nu ma opri niciodata din entuziasmul ce ma tine inalt! Si brav!

Imi trimit in vacanta necredinta si-mi ridic privirea sper Cer! De-acolo stiu ca pot sa-mi culeg speranta si multumirea unei vieti primite -n dar!

Ne luam ramas bun, mofturi de copil fraier!

Ne luam ramas bun, suparari din orice fleac!

Ne luam adio, tristete!

Mi-am croit catifeaua unei zile perfecte!

Afara de iubire si speranta, nu-i loc de nimic altceva!

24 de gânduri despre „A sosit timpul …

Lasă un răspuns

