Iubeste-ma viata! Iti apartin!

bafb6f840c8c475a463a1d17eaf0ceb6

M-ai crescut la umbra tulpinii tale!

Nu știu cat de frumoasa m-ai vrut tu, dar uite, ma încăpățânez sa cresc! Ma înalt pe zi ce trece! Imi păstrez privirea înspre înaltul Cerului și urc, in fiecare secunda ….. sau poate uneori, staționez! O fac – și te asigur ca asa e – strict cat sa-mi culeg curajul, pe care uneori îl răstorn in frunzișul clipelor! Ai răbdare cu mine!

Dar nu tu ai fost cea care, m-ai culcat de-atâtea ori la pământ, chipurile – sa învăț mai apoi sa ma înalt?!

M-ai vârat in viețile oamenilor tocmai sa-nvat sa ma cunosc, și împreuna, unii cu alții sa ne cunoaște ca un întreg!

M-ai plimbat cale lunga … uneori m-ai rătăcit la răscruci, dar ai făcut-o sa-mi dai prilej sa-mi regăsesc calea iar și iar!

Cu siguranță nu sunt omul pe care ti-l dorești! Dar vezi?! Ti-am dat voie sa ma înveți sa iubesc! Cu toate astea, iubesc imperfect, încâlcit și cu multe lacrimi!

Crezi ca nu te vad, cum ma încerci cu vorbele tale?! Cum ma privești curioasa, lăsându-ma sa ma descurc de una singura intre punct si virgula!? Ai pretenția sa rămân sincera și plapanada ca un copil, apoi te trezești sa-mi reproșezi ca nu știu sa fiu un bun părinte! Te joci cu mine! Ma învârti, ma răsucești…. tragi de mine, apoi îmi modelezi inima sa simtă cum vrei! Sa simtă ca nu știe și-apoi sa-ti caute răspunsurile pe care le ascunzi ca o hoața de vise!

Crezi ca nu simt cum ma  colinzi prin suflet cu zapezi?

Crezi ca nu vreau sa-ti culeg toți stropii pe care-i plângi? As vrea! Dar vezi?! Mi-ai dat doar doua mâini! Pot sa culeg cat sa-ti formez un buchețel …. pot chiar sa-l cuprind apoi in bratele mele, sa-i dau din parfumul mirării mele si sa-l transform,  lipit de pieptul meu, in nori lăptoși sa-ti colorez înapoi Cerul!

As putea sa-ti fiu ape și as putea încerca sa-ti fiu munți! Dar te previn!

Accept sa-mi studiezi fiecare gest, dar nu-ti permit sa-mi modelezi mișcarea!

Accept sa-mi observi dansul, dar nu-ti accept nici muzica nici pașii!

Accept sa-mi uzi pământul cu roua, dar înflorirea, culoarea și parfumul, il aleg de una singura!

Nu știu cat de frumoasa ma vrei tu …. dar uite! Sunt vlăstar crescut sub umbra ta!

Iubește-ma viata! Iti aparțin!

14 gânduri despre „Iubeste-ma viata! Iti apartin!

Lasă un răspuns

