Melcul de gradina

image

Sunt astăzi ca melcul de gradina ce-și plimba necontenit in spate toată agoniseala!
Sunt cu mersul greoi și-mi târai zilele cu răsuflarea întretăiata!

Din când in când îmi trece prin cap o idee. Una probabil perfect normala, luând in considerare încărcătura ce-mi atârna in spate!
Dar cum?!
Cum as putea răsturna casa covrig?!
As scutura-o bine… cat sa intre aerul curat in toți porii ființei mele. Cat sa pot elibera din rafturile ce stau sa se rupă de gânduri inutile…

Pesemne rămân neputincioasa, forțând scurgerea unui timp, dincolo de dara de mâzga ce se așterne in urma mea!

Sa ploua!
Sa-mi fie cumva alunecarea mai lina…

24 de gânduri despre „Melcul de gradina

  1. ”Pesemne raman neputincioasa, fortand scurgerea unui timp, dincolo de dara de mazga ce se asterne in urma mea! ” – nu cred ceea ce-ai scris, e o impresie de moment, căci melcul așa cum e el, un călător cu căsuța în spinare, lasă o dâră de argint în urma lui…
    Toate cele bune !

    Apreciat de 3 persoane

    • Sunt de-acord cu tine!
      Melcul e capabil sa lase o dara de argint in urma lui…. nici nu puteam sa ma gandesc altfel!
      Dar taraiala mea, lasa o mazga greu de ignorat! Cel putin, ieri, asa se intampla!
      Zi senina!

      Apreciază

    • 🙂 Da, multumesc!
      Cred ca fiecare avem cand si cand dorinta melcului. De a ne rasturna fiinta si de a scutura fiinta de tristetea ce ne umbreste fiinta… de neputinta, de frica… sa ne eliberam cumva… sa ne oxigenam gandul, inima, viata!

      Apreciază

Lasă un răspuns

