Sa taci pur și simplu!

bigstock-Zipper-Emoticon-14624360

Ce bine-ar fi sa taci, gura!

Sa taci și sa-i lași in pace pe ceilalți, ferindu-i sa-și mai însușească cuvinte pe care tu le arunci cum ai chef, unde ai chef – de cele mai multe ori – in cele mai tâmpite momente!

Esti repezita, nemiloasa și cumplit de negândită! Ce-ti pasa tie?!

Tai și spânzuri după bunul tau plac!

Distrugi clipe și te bucuri apoi de cioburi! Nu le culegi de jos, ca deh…. tu nu repari nimic!

Ai dreptate! Sunt unii probabil, ce ti-ar susține spectacolul masochist in care adâncești cuvintele tip cui, transformând netedul in cicatrici – ca asa vrei tu! …Nu eu! Ajunge!

Nu-mi placi!

Ma vad nevoita sa -ti pun lacăt cuvintelor! Sa nu-ti permit sa mai scoți o vorba! Sa taci pur și simplu!

Am obosit alergând in direcții opuse …cu viteze demne de cartea recordurilor! N-am fost in viata mea atleta! Nu tin pasul cu faptele tale, nu-mi plac cuvintele tale și detest situațiile in care ma obligi sa ma scald!

Ce bine-ar fi sa taci, gura!

Sa taci pur și simplu!

Am răsturnat din pricina ta, zeci de castele …..

Am umbrit – dând frâu liber avalanșelor tale – prietenii ce promiteau…

Am făcut țăndări iubiri și-am asistat neputincioasa in urma prăbușirii lor…

Te-am lăsat libera – te-am crezut cu scaun la cap! Dar tu ai o pasiune ce mie nu-mi place! Tu amesteci culorile… desființezi curcubeul …. iubești furtuna…

Iti plimbi cu o nesimțire greu de digerat – vântul furios-  provocând uragane și  stricând liniștea inimilor potolite de timp …

Tu! Si cuvintele tale!

Ma vad nevoita sa -ti pun lacăt cuvintelor!

Sa nu-ti permit sa mai scoți o vorba! Sa taci pur și simplu! 

51 de gânduri despre „Sa taci pur și simplu!

  1. „Ce va spun Eu la întuneric,voi sa spuneti la lumina;si ce auziti soptindu-se la ureche,sa propovaduiti de pe acoperisul caselor.”
    „Caci oricine se va rusina de Mine si de cuvintele Mele,se va rusina si Fiul omului de el,când va veni în slava Sa si aTatalui si a sfintilor ingeri.”

    Apreciat de 2 persoane

  2. …Uneori trebuie sa certi atunci cand iubesti…Si ei ii revine ingrata misiune de a rosti cuvinte dure…trebuie doar ca cei ce le aud sa inteleaga corect mesajul…Nu stiu cei ce primesc si un cuvant de dojana, ca in spatele lui este o inima care ar face orice sa le fie bine?
    Nu-i pune lacat, ar insemna ca cei ce au nevoie de o incurajare, nu vor mai fi nicicand ajutati sa se ridice din deznadejadea care i-a cuprins. Cuvintele ei de alint, de iubire, nu sunt mai importante ?
    Nu tot ea spune „te iubesc!” , sau „ce mai faci, prieten drag?” ???
    De ce o certi asa de tare? Iart-o!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Uneori nici nu am terminat gândul și gura se trezește vorbind. Adeseori motiv de ciondăneală între noi două: eu și dânsa. Uneori tre să-i mușc limba, să tacă. Și acum mai suntem încă la faza de negoicieri; când, cum și în ce condiții tre să zică ceva. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  4. De dincolo de întuneric cu resemnare își face loc
    precum un astru luciferic un cerc pătrat cu ochi de foc…
    Atât de crud, cum primăvara, îmbracă în verde orice gol,
    privirea ei umple cămara și orice trup rătăcitor.
    Vrei să îmbraci în voal de fiere tot ce urăști lipsit de gust,
    dar nu uita că în tăcere nu vei găsi niciun răspuns…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

