Îndrăznește!

12345448_734629593336866_8939197140874337754_n

Curajul și motivația sunt cele mai importante elemente în viata noastră atunci când vine vorba sa ne depășim limitele!
Limite cu care ne pricopsim de-a lungul vieții!
Pentru ca suntem cei mai pricepuți când vine vorba de ridicat ziduri….
Nu pot … e unul dintre cele mai mărețe ziduri!
Nu se cuvine … e la fel de popular!
Si totuși … Dumnezeu ne-a zămislit într-un anume fel ….
In măreața Sa lucrare, ne-a făcut puternici și bravi, neînfricați și dornici de înălțare!
Amintiți-va ca limitele sunt scuze în fata propriilor noastre frici!
Fruntea sus și capul înainte!
Cel mai important pas în finalizarea unui vis … este …PASUL URMĂTOR!
══════ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══════

11 gânduri despre „Îndrăznește!

  1. întotdeauna în viață, eu am cerut puțin…
    când ospătarul vine rog doar un strop de vin,
    împart și prânzu-n două să am cină deseară,
    la fel cum dimineața alerg un ceas pe-afară…
    și totuși vreau puterea să îmi doresc mai mult,
    să am să dau la alții când cer, să îi aud…
    să nu întorc privirea învins fiind de rușine,
    dar Îndrăzneala-i una… nu pot, nu se cuvine….

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

