Ti-ai complicat viata când ai ales sa faci parte din lumea mea!

Am zile in care sunt …. spectacol! Rea! Sacaietoare! Antipatica! Prea sensibila! Ciudata! Zile in care te alung și te urăsc!

Dar sunt momente in care am atât de multa nevoie de tine!

Si sunt momente in care încăpățânarea mea întrece orice limita! In zadar te dai de toți pereții sa-mi explici, voi vedea mereu in acele clipe doar varianta mea, partea mea de adevăr!

Realizez totuși ca ești o ființă aproape indispensabila mie și te iubesc dincolo de munți, de ape, de orase, de străzi, de blocuri ….

Sunt egoista! Te vreau lângă mine când sunt fericita, când plâng, când sunt înconjurată de prieteni, când sufăr, când moooor de drag sau când moooor de dor!

Putini oameni stiu ca singuratatea ma copleseste uneori!

Putini oameni stiu cat de obosita sufleteste ma simt in unele momente….

Putini stiu ce ganduri am inainte sa adorm sau imediat cand ma trezesc….

Putini oameni stiu cata prietenie si dragoste pot sa ofer atunci cand un prieten are nevoie de mine!

Putin stiu toate astea, pentru ca putini au fost interesati cu adevarat!

Putini sunt cei care au intrebat si prea putin cei care au asteptat si raspunsul!

Putini cei care si-au facut timp, si putini cei carora le-a pasat!

Putini cei care au ascultat cu toata atentia!

Sunt putini … dar afectiunea mea pentru ei e invers proportionala cu numarul lor!

6 gânduri despre „

  1. Oricare ar fi persoana din a carei viata faci parte nu poate decat sa fie fericita ca te are alaturi. Nu ar putea fi posibil altfel.
    Si adevarul are intotdeauna doua parti. Asa a fost, este si va fi, pana la sfarsitul lumii. Nu esti singura care il vede pe cel personal, este si firesc, fiecare il vede pe cel din dreptul lui, nu din ratiuni ascunse sau rea vointa, ci fiindca este singurul pe care il cunoaste.
    Te imbratisez cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

