Inima, fii simpla!

image

Fie ca timpul sa se scurga lin, printre clipele prezente! Fara sa lase in urma lui regrete, vise impaienjenite si inimi frante!

Inima, fii simpla!
Nu asculta decat strict vocea ta interioara.
Imbratiseaza-mi trupul si ghideaza-mi pasii in directia sentimentelor bune!
Invata-ma sa-mi iert uitarea, nemultumirea, deznadejdea, parerile de rau, incapatanarea….
Indulceste-mi durerea in clipa infrangerii si da-mi puterea sa renasc dincolo de limitele ce ma sugruma constant!
Accepta-mi neputinta, crosetandu-mi aripi si desenandu-mi bucurii in tample!
Vreau sa-mi ancorezi simtirea in cel mai adanc punct de incredere al tau!
Prinde-ma bine si nu-mi da drumul orice-ar fi!
Pentru ca nu concept o altfel de viata, decat asa!
Cu tine…de mana, infruntand eternitatea!

8 gânduri despre „Inima, fii simpla!

  1. Dacă o păstrăm simplă, iubitoare, cum ştie ea să fie şi nu o încărcăm cu sentimente apăsătoare, poate şi ea la rândul ei ne va sprijini, când vom avea nevoie, mulţumindu-ne astfel că am lăsat-o să – şi cânte în voie fericirea, atunci când a simţit-o.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

