Nu ma proteja, accepta-ma langa tine!

6c72b5c9bed9b1a3457313639a7d1f44

Niciodata nu mi-a plăcut sa fiu înconjurată de persoane ce sunt in permanenta bine dispuse, oameni ce zambesc nonstop, fiinte ce se ascund in spatele mastilor, afisand zambete false menite sa-ti cucereasca viata pentru totdeauna!

Prefer sa-mi umplu viata cu oameni adevarati! Oameni simpli, uneori veseli, alteori tristi! Nu mi-a placut niciodata si nici nu voi avea nevoie vreodata sa fiu inconjurata de oameni ce pasesc pe varfuri in viata mea, chipurile –  sa nu-mi tulbure linistea si viata mea perfecta!

Daca ai o zi proasta, vreau sa-mi povestesti despre ea, sa stiu de ce este atat de proasta! Poate impreuna, reusim sa mai anihilam din uratimea ei si o transformam in ceva frumos!

Daca fericirea ta nu e completa, nu-mi zambi fals! Prefer sa-ti sterg lacrimile in fiecare zi, sa-ti mangai chipul si sa astept pana cand zambetul tau va fi adevarat!

Daca ti-a pierit glasul in fata problemelor, nu-ti insusi veselia altora, doar pentru ca nu vrei sa-mi amarasti viata! Da-mi voie sa-ti imprumut din curajul meu, sa-ti rostesc eu necuvintele si hai impreuna sa mergem inainte!

Daca azi te-a gasit viata ingenunchiat, inconjurat de valuri grele ce-ti impiedica pasul, nu ma striga, nu ma abandona! Nu ma feri de lupta pe care vreau sa o duc, salvandu-ti viata! Ridica mana, si-am sa stiu ca esti acolo …. daca nu voi putea sa te ridic, voi apela mai departe! Dar nu te voi lasa, prietene!

Drept urmare, daca faci parte din viata mea, trebuie sa stii ca nu dau doi bani pe hainele altora, prefer sa-ti porti cu mandrie propria viata!

Prefer sa plangem impreuna, sa radem impreuna, sa impartim vise impreuna!

Te imbratisez!

25 de gânduri despre „Nu ma proteja, accepta-ma langa tine!

  1. Superb! Persoanal, nu cred sa fie doar oameni veseli, fericiti si fara sa aiba tristete, schimbari, si altele,insa…
    Te imbratisez cu drag, chiar daca am cateva zile de lipsa zambet, mai mult…ce sa mai spun…
    Pupici si weekend placut! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pleduaria pentru autenticitate…oricând este bine venită…dar trebuie înțeleși și cei care sunt temători să-și arate vulnerabilitățile, pentru a nu se expune altor riscuri, iar de cele mai multe ori prietenii, nu sunt mult mai buni ca dușmanii…Asta este lumea neâncrederii în care trăim, începând chiar cu noi înșine…

    Apreciat de 1 persoană

  3. De multe ori mi-am pus întrebarea: dacă am reuși sa dam jos toate straturile de măști pe care le avem, oare ce-ar mai rămâne din noi? Caci da, noi avem măști pentru cei din jur, însă aceste măști s-au transformat în măști pentru noi înșine. Dacă am ajunge la esența noastră…. oh, abia atunci am putea trai cu adevarat. Și nici n-ar mai exista neînțelegeri intre oameni.
    Uite unde ma duce cu gândul indemnul tău. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

