WTF ?!

little-girl-gasp

Nu te lăsa ademenit să contrazici. Înţelepţii cad în neştiinţă, când se ceartă cu cei neştiutori.

Privește in gol.
Personalul medical o sperie într-un fel, sau poate țipatul sugarului ce-l tine in brate. Nici ea nu mai știe!
Tremura din toate încheieturile și abia dacă scoate o vorba.
– Mamico, ce probleme are bebelușul. De ce ai venit la spital?
– Plânge!

Iata un răspuns inteligent!
– De ce plânge? I-ai dat sa mănânce?
– Da!
– Când a mâncat ultima masa?
– Cine?
– Bebelușul. Când a mâncat ultima data?
– Acuma!
– Acuma când?!
– Când i-am dat sa mănânce!
Coreeeeect! Oare de am întrebat?!
– Bine!
Ii zâmbesc in semn de incurajare. Poate se calmează și o scoatem la capăt pana la urma!
– Mamico, matale ce vârsta ai ?
– 16.
– E primul copil?
– Nu, mai am o sora! Si fratemio, e plecat cu aia lu’ vecinu Sandel!

Ca sa vezi! Si eu ma gândeam ca e primul copil!

– Nu mamico. Eu te-am întrebat dacă bebelușul din bratele tale, e primul tau copil! Doar pe el îl ai sau mai sunt și alți copii la tine acasă ?
– Nu.
– Deci el e primul tau copil.
– Nu.
Doamne. Deci la învățat pe “nu”!!!
– Sa înțeleg ca ești mămica mai multor copii! Bravo!
– Mersi fain!
Vezi ce politicoasa e? Îmi mulțumește!!
– Bine. Ce vârsta are bebelușul ?
– De unde sa știu ?
– Pai nu l-ai născut matale? Trebuie sa știi! Ca doar nu l-am născut eu… Pe ce data a venit pe lume?
– Cine?
– Bebelușul!
– El? ( și îmi întinde copilul … )
– Da, el!
– Nu știu.
– Nu știi?
– Nu!
Copilul sa fi avut vreo trei luni! Asa, la prima vedere. Uneori, e musai sa recurgem la mama Omida!

Astia de la minister, ar trebui sa angajeze personal medical și in funcție de aptitudinile paranormale! Le ai cu ghicitul? Te-am angajat! Nu le ai?! Afara, frate!
– Bun … a fost vara? A fost cald când l-ai născut?
– Cred! Nu mai știu! A… stai ca știu! A fost joi!
– Ce bine!

 

20 de gânduri despre „WTF ?!

  1. Din seria „WTF? ” ooo da wtf?
    Doamne ai milã cã mintea omului este periculoasã şi dãunãtoare în douã faze: 1. Când are prea mult în creier şi o ia pe araturã sau 2. Când nu are nimic şi te bulverseazã mai rãu ca ultima invenţie planetarã!
    Citez Monik Antologic vreau sã iau în serios cã e dramaticã situaţia dar nu pot! :))) sã mã ierte Dumnezeu.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

