Totul sau nimic

image

Intr-o zi, riscand, poti sa ramai fericit toata viata!

Cata vreme pastrez pasul pe loc, cata vreme nu indraznesc sa-mi mut nici macar gandul in directia potrivita, nici visul meu nu capata vreo sansa de izbanda!
Si-atunci aleg sa risc!
Imi dau seama ca viata mea n-ar inseamna nimic fara a darui speranta sufletului!
Fara ai da motive inimii sa-si verse emotiile in intreg universul…
Fara ca mintea, inima si trupul meu sa nu vibreze la unison, manifestand bucuria, fericirea, armonia si pacea divina!

14 gânduri despre „Totul sau nimic

Lasă un răspuns

