Tu…fii iubire!

 

72187a4ceac937333d4aaed0111a55ce

Am invat ca nu acele lucrurile pe care le-am facut, ci mai degraba cele pe care le-am lasat nefacute, nu-mi dau pacea si linistea in clipele in care ma asez la culcare.
Faptul ca n-am ridicat pietroiul din calea celui ce urma sa cada…
Cuvintele si curajul ce nu le-am oferit celui deznadajduit…
Florile ramase neculese si zambetele intepenite in grimase ucigatoare de vise…
Secudele in care n-am vorbit cu cei dragi, orele de suparare ce-au strans amaraciune in inimile lor…
Prilejul de-a fi inger – biet muritor fiind, amanat fara vreo explicatie, imi bantuie patul….
Lipsa atingerilor calde, imbrstisarilor atotputernice, menite sa descatuseze sufletele intemnitate in ghiarele tristetii…
Ele…. compun activ, nesomnul meu!

Tu, fii iubire! Si nu lasa… nu amana, nu-ti tulbura nici somnul nici odihna!

8 gânduri despre „Tu…fii iubire!

Lasă un răspuns

