15 ianuarie

image

… ziua in care a plecat ea! Definitiv si pentru totdeauna!
S-a urcat acolo de unde ma primeste cu drag si unde gandul meu isi zboara dorul prea putin alinat in anii ce s-au scurs….

Mi-e dor de tine! Iti pastrez iubirea si iti voi duce dorul oriunde ma va plimba viata!
Te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu!

image

…. 15 ianuarie, ziua in care s-a nascut el! Un suflet bun, un om  doar al meu!
Un chip ce-mi incalzeste privirea si-o inima ce-mi topeste simtirea!

La multi ani fericiti si sanatosi, dragul meu! Te iubim si te vom iubi mereu!

13 gânduri despre „15 ianuarie

Lasă un răspuns

