… si lupt!

image

… si neclintit, pun lacat indoielilor, aruncand frica dincolo de vreme…
N-am nevoie de ea!
Raman sa tin piept furtunilor, adunand in stanga pumnului toata furia si apoi
… de buna voie, imi abandonez toate crezurile in carca inimii!
Am incredere in ea, zic!

Ii simt fericirea cum clocoteste mut!
Si-a pierdut cuvintele ratacind prin buzunarul mintii,
dar stie sa-mi coboare
Lin, stropi calzi…. pe fruntea unui gand!
Imi da credinta si-mi da puterea….
Sa pot sa fiu!
Sa pot sa vreau!
Sa pot sa stiu!

5 gânduri despre „… si lupt!

Lasă un răspuns

