Unde-ti fuge gandul???

8b04c0d81f0aa36735929ec60b7e1255

Hmmm, depinde la ce-ți fuge prima data gândul, asa-i??

Poate pentru ca sunt eu pofticioasa…Habar n-m! … dar automat când am rostit “roșu” mi-a venit în minte un mar maaaaare, de culoarea sangelui…. fără nici un pic de pata….. deci…sa zicem ca în cazul meu, roșu miroase a ISPITA!

Totuși…. roșu…. a ce-ți miroase?!

14 gânduri despre „Unde-ti fuge gandul???

  1. Primul gând a fost sã arunc o privire peste cât de stufos este blogul tãu care a reuşit sã mã fure din cartea pe care o citesc! Pentru cã doar lucruri de însemnãtate ar putea sã mã scoatã din cãlãtoria printre litere, şi am vãzut cã e o întreagã pãdure de articole nu doar stuf! Cea ce ma bucurat tare, pentru cã am unde sã mã întorc şi sã fiu sigur cã cel puţin am sã zâmbesc. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

