Indiferent de val, indiferent de situatie….

c8334e0dca09b275be4babcd64816dc0

Niciodata nu m-a interesat sa impresionez… sa atrag atentia, sa calc totul in picioare pentru a primi laude. Nu m-a interesat catusi de putin pozitia, ori ideea de a fi urcat pe un piedestal, adoptand o privire ce-si pune nasul la purtare.
Nu mi-au placut niciodata haita de ochi tintuiti asupra mea…. flamanzi sa caute imperfectiunea ori perfectiunea!
M-a interesat insa intotdeauna sa pot sa raman EU, indiferent de val, indiferent de situatie….
Sa pot sa ma privesc in oglinda iubindu-ma si nu regretand ori oftand in urma unei lupte mincinoase….
Sa pot sa adorm linistita, impacata cu sufletul si inima ca n-am strivit sub presiunea dorintelor mele, visele celuilalt!
~~~~~♡☆♡~~~~~
Va imbratisez cu mare drag pe toti.

7 gânduri despre „Indiferent de val, indiferent de situatie….

Lasă un răspuns

