Pentru ca vin sarbatorile…

11200631_1656930254529979_6390387201825888887_n

Fa si tu la fel!
Fa-ti curățenie prin gânduri!

Alunga tot ce-ți face rău, ce te tine pe loc, ce nu te lasă sa mergi înainte!
O sa te simți mult mai bine!

13 gânduri despre „Pentru ca vin sarbatorile…

    • Eu una – sunt invadata de ganduri fel de fel… adica nu-mi pot inchipui o viata de om lipsita de ganduri, fie ele negative ori pozitive!
      Gandim involuntar … prin capusorul nostru trec zilnic mii de ganduri… o avalansa greu de stapanit!
      Putem eventual sa ne educam intr-un fel sau altul gandirea … sa clasam gandurile, sa le stabilim o ordine…
      Dar imi vine greu sa cred ca ne putem goli complect mintea de ele ……

      Apreciat de 1 persoană

      • Acest… involuntar… este marea problemă. În mod NORMAL mintea nu ar trebui să duduie de gânduri, dar asta se petrece deoarece am acordat rațiunii, intelectului, creierului o importanță prea mare. Prin meditații de fapt se golește mintea de gânduri căpătând astfel acces la inteligența Universală…Despre acest proces vorbesc în cele apoape 400 de articole…despre conștientizare, cunoaștere de sine, trăire în realitate, adică în prezent…

        Apreciat de 1 persoană

        • Asa este … meditatia ne elibereaza de ganduri, sunt de-acord cu tine!
          Si chiar mi-as dori timp pentru asta…
          Din pacate, viata mea si sunt convinsa – a multora, e o alergatura continua…
          Nu ca c-am avea timp, ca pana la urma ne gestionam timpul dupa bunul nostru plac … probabil ca nu suntem pregatiti! Nu inca!
          Mi-as dori fiu …

          Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

