Coltisorul meu cu oameni dragi!

11078134_1645972818959056_3788865072099417708_o

Am cuibărit în suflet tot ce mi-a plăcut de-a lungul vieții!
Rafturile cu locuri dragi și amintiri frumoase – stau sa cada sub greutatea vremii!
Dar am lăsat un colt unde, din când în când, ma așez în moalele unui gând și va răsfoiesc oameni dragi!
Scotocesc mutrișoare, strâng la piept zâmbete … adulmec mirosul nemaipomenit al fericirii !

Raman însa, cu întrebarea ce-mi macină nesomnul … unde voi strânge fericirea, mirosul bucuriei, unde voi înghesui lumina din ochii celor dragi atunci când locul va deveni neîncăpător?!

23 de gânduri despre „Coltisorul meu cu oameni dragi!

  1. Deşi nu am promis nimic, mi se pare de bun-simţ să răspund cu onestitate unei provocări, cu atât mai mult cu cât este o situaţie pe care chiar eu am creat-o, fără să mă aştept că îmi vei spune atât de multe despre tine.

    Încep prin a spune că nu mă ataşez de nimeni niciodată şi în general nu-mi plac femeile. Sub niciun aspect, asta ca să lămurim cât mai clar aspecte ce pot fi interpretate într-un fel sau altul. Am fraţi-băieţi cu care m-am înţeles perfect şi probabil de aici afinitatea pentru bărbaţi, în sensul bunului-simţ, în detrimentul femeilor. Nu mi-am dorit niciodată o soră. Nu am simţit nevoia. Ei, fraţii mei, mi-au fost de ajuns

    Nu am prieteni, prietene, nici apropiaţi nici mai depărtati. Am cunoştinţe şi nu prea… Ca şi prieteni, mi-a fost de ajuns familia. Sunt introvertită şi nu simt nevoia să mă destăinui nimănui, nici măcar familiei. Sub nici o formă.

    Am, cum ţi-am spus, un băiat, exact aşa cum mi-am dorit şi nu mă văd în rolul de mămică de fetiţă, rol pe care totuşi, cred că mi l-aş fi însuşit cu plăcere şi până la urmă, evident cu aceeaşi mândrie de care vorbeşti şi tu. Totuşi sunt mamă de băiat prin excelenţă. Ca mamă de „Alexandre”cum îi mai spun eu, am avut parte de ocupaţii specifice: jucat fotbal, tenis, sah, table, pescuit şi toate cele. Lucruri uşoare, plăcute şi la îndemână pentru mine, fiind cum spuneam alături de băieti în copilărie.

    Deci mândră „mami”(cum încă îmi spune) de „Alexandre”. Cu mari provocări. Cu realizări. Mai e de lucru!

    O „mami” ce a împlinit de curănd 46 de ani. Nu mă deranjează absolut deloc. Chiar mândră!

    O „mami ” fără pasiuni actuale. Cândva- lectura. Deloc mândră!!!

    O persoană simplă, simplă, simplă. Deşi am văzut că nu se mai poartă de mult.

    Cu sinceritatea fac casă foarte bună. Viaţa m-a învăţat însă că nu este bună prea multă sinceritate. Nimeni nu este dispus să o înţeleagă. … Şi totuşi parcă îmi place, de aceea uneori (de cele mai multe ori) mă simt nevoită să ţin gura bine-bine -bine închisă.

    Nu am nimic cu pisicile, am copilărit_crescut la ţară printre animale(mândră!!), dar îmi plac (mai) mult câinii.

    Nu suport căldura. Mi se face rău de la ea. Preferam frigul, de vreo doi ani nu-mi mai place nici ăsta. Nu mie, ci corpului meu.

    Sunt preocupată de binele altora în detrimentul binelui propriu. Idioată, idioată, idioată. Deloc mândră!!!!!! (întâmplări recente ar putea nega acest lucru, dar chiar este adevărat)

    Ascult orice gen de muzică. Nu mă oripilează manelele. Nu le caut, dar nici nu o iau la sănătoasa când le aud. Ştiu şi câteva nume de manelişti. Inevitabil. Dar chiar nu am nimic cu ei ! Nu particip la acest sport naţional numit „negarea maneliştilor şi înlăturarea lor de la microfon”. Cred că sunt destui cei ce petrec până în zori pe muzica lor şi apoi declară că de fapt au fost la Ateneu.

    Alţii sunt cei ce îmi chinuie sufletul. Criminalii, violatorii, traficanţii de droguri, prostituţie, tâlharii, şoferii beţi…toţi cei ce nu dau doi bani pe viaţa celuilalt. Mă revoltă până la sufocare!

    Sunt adepta pedepsei capitale. Şi poate mai bine ar fi să spun că sunt adepta lui „Dinte pentru dinte şi ochi pentru ochi!”. Mai corect decât pedeapsa capitală.

    Niciun talent ascuns! Nici chiar la vedere !

    Sunt o persoană condusă de raţiune. De câte ori o neglijez fac câte o boacănă. (Vezi întâmplări recente).

    Sunt foarte încăpăţănată.

    Sunt o pesoană critică, analitică şi recunosc că chiar şi acolo unde ar putea exista perfecţiunea eu voi găsi cu siguranţă ceva de adăugat.

    Discut în contradictoriu, mi se pare cam inutilă o discuţie care nu face altceva decât să plimbe aceleaşi idei dintr-o parte în alta. Cu atât mai mult respect un om care nu se retrage din discuţie doar fiindcă a fost contrazis. Nu îi neg sau dezaprob opinia, oricare ar fi ea. Dar pot să o combat , nu? Doar aşa de amorul artei! Evident că nu eu deţin adevărul absolut!!! Uneori, chiar deseori, nici măcar o bucăţică! Dar îmi place cel ce înţelege că nu o fac din răutate, ci doar aşa …de dragul discuţiei, de amorul artei, cum spuneam.

    Cu greu spun „NU”. Îmi trebuie multă voinţă pentru asta. Şi mai multă voinţă îmi trebuie apoi să urmez pe acel „nu”.

    Ştiu că viaţa e complexă. Că adevărul este relativ. Că nu trebuie să întrebi „de ce eu?” ci „de ce nu eu?”

    Nu dansez, nu cânt, nu mă manifestez zgomotos. Nu simt nevoia să ies din mulţime, să mă fac remarcată.

    Un astfel de om vrei/poti să primeşti în sufletul tău?!

    Apreciat de 1 persoană

  2. „Şi da nativii zodiei sunt cam ciudaţi, probabil prin convingerile lor, la care ţin cam prea mult.Uneori ar fi bine să mai renunţăm un pic-zic!” aici Rhea vorbeam despre mine şi nu despre tine. Am folosit doar felul tau de a vorbi,atât!!! Dacă vrei să vorbim haide să o facem pe mail te rog.Îti voi explica acolo tot ce vrei sau tot ce este necesar pentru a lamuri o data lucrurile Ti-am spus că nu îneleg tacerile.

    Apreciat de 1 persoană

    • 🙂 Draga mea, traiesti atat de intens fiecare zi …
      Am inteles perfect fiecare cuvintel pe care l-ai scris! Si mi-a placut, n-am zis?!
      Totusi, nu zic ca nu mi-ar placea sa vorbim unele chestii in privat… Imi lasi e-mail-ul tau si-ti scriu! Si-apoi vb mai pe indelete!

      Apreciază

Lasă un răspuns

