Viata si buchetelul de clipe frumoase

image

Aminteste-ti ca te-ai nascut sa traiesti!!!
Nu mai trai doar pentru ca te-ai nascut….
Inceteaza sa te mai lasi tarat prin milioanele de clipe. Traieste-le in schimb pe toate!
~~~~~♡♥♡~~~~~

8 gânduri despre „Viata si buchetelul de clipe frumoase

  1. Pina la urma acestea si inca multe altele, sint niste definitii.
    Le citim, da sint frumoase, si trecem mai departe uitind ce am citit.
    Da-ne exemple de urmat, modalitati de a pune in practica aceste definitii.
    Spune-ne cum procedezi tu .

    Apreciat de 1 persoană

    • Foarte simplu.
      Tot ce îmi doream să transmit a fost să nu ne mai mințim ca ne trăim propriile vieți după propriile crezuri, atata vreme cât acceptăm să ne lăsam manipulați precum păpușile de cârpă!
      Ne temem prea mult să ne impunem în față societății și acceptăm prea lesnea să plecam capul….
      Credem ce cred alții, iubim ceea ce iubesc alții, zâmbim și plângem la comandă….. Prieteniile sunt false, iubirile sunt pline de interese …..
      Dintr-un cuvânt ….. Suntem precum plastilină! Ne modelam în mâinile celor ce ne formează standarde și ne ferim să nu călcam dincolo de poteca dinainte stabilită ca fiind cea care ne va duce înspre un viitor ce promite!
      Personal…. Sunt ciudata ce nu pupa în fund pe nimeni ca să fie ridicată în slăvi…. Nu aprob comportamentele ce judecă, nu zâmbesc de musai și nu lăcrimez din motive dictate !
      Inima mea iubește adevărul și urăște minciună

      Apreciat de 1 persoană

  2. Multumesc!
    Ar mai fi ceva de spus.
    Refera-te numai la tine.
    Cind spui „altii” te referi la cei 7 miliarde de pe glob?
    Sau la cei 20 de milioane de la noi?
    N-or fi toti asa cum reiese de aici…
    Nu stii cum sint altii ( doar presupui), pentru ca nu esti „altii”, si mai ales, nu stii ce ii determina sa fie asa cum sint.
    Sa fii fericita!

    Apreciază

    • Fiecare își alege propria linie de plutire.
      Totuși, sunt inconjurata permanent și de persoane nefericite și nemulțumite de propria viață. Acele persoane ce se tem sa-si impună părerile proprii….
      Sunt absolut convinsă ca și tu trăiești înconjurat asemeni mie, de persoane fericite și mai puțin fericite.
      Nu sunt perfectă și n- am vrut să păr o neprihănită în față ta sau a celorlalți. În schimb sunt fericită….
      Evident ca n-am să pot niciodată să trăiesc în loc celorlalți neputand să înțeleg

      Apreciază

  3. Fie şi pentru o clipă aceste definiţii te pot binedispune. Mie mi se întămplă deseori. După părerea mea, bazată pe o cât de cât înţelegere a vieţii, nu există oameni fericiţi sau nefericiţi. Există un echilibru între cele două în viaţa oricui.Sunt doar situaţii sau momente în care te poţi simţi într-un fel sau altul. Şi mai ales, omul, în general, lasă la vedere numai părţi din trăirile lui, nu le va afişa niciodată pe toate, dintr-un motiv lesne de înţeles: se protejează, uneori chiar involuntar. De aici se pot naşte confuzii în privinţa impresiei pe care o lasă celor din jur…
    Titu Maiorescu spunea: „Fereşte-te de a da sfaturi. Problema e prea grea şi răspunderea mare. Tu dai sfatul după natura ta. Aceasta însă rareori se potriveşte cu natura celui ce te întreabă. Altfel spui tu, altfel înţelege el. Sfătuind prudenţă, produci slăbiciune, şi unde cereai tărie se aplică violenţă. Un element străin s-a introdus în sufletul celuilalt, şi el şi-a pierdut măsura.”
    Indiferent ce ai putea înţelege din comentariul ăsta, eu am scris cu bună credinţă. Nici în familia mea nu se dă cu pupături. Am o nepoată care îşi şterge imediat, involutar obrazul. De alt gen de pupături nici nu poate fi vorba. În ideea asta „no kiss” eu îţi pot spune că mie îmi place ce faci aici, chiar daca este cum spun alţii, pentru o clipă. Mărturisesc că mă „dau” pe net de peste 10 ani şi nicăieri nu am comentat nimic,până să fac blogul ăsta unde-mi plâng necontenit o lipsă… La tine îmi place să comentez… Mă abţin, am văzut că nu prea îţi place…ceea ce e de înţeles.
    Am speranţa că nu te-am întristat…

    Apreciază

    • Mi-a căzut la fix aceste vorbe! Și da…. Treaba cu datul de sfaturi e cu două tăișuri… Transmiți un lucru și până la urma se înțelege exact aiurea….
      Cat despre comentarii, să știi ca nu – mi displac!
      Nu e nevoie să te abții….. Chiar din contra…..
      Sa ai un sfârșit de săptămână frumos – daca tot e weekend prelungit!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

