Sunt extraordinara, pentru ca sunt opera lui Dumnezeu!

10575375_1577248282498177_7988916970979730703_o

Am invatat sa lupt pentru visul meu, si sa nu renunt niciodata!

Pentru ca – desi putini ma vor sustine si majoritatea imi vor spune ca nu pot, in realitate totul depinde numai si numai de mine!

Am invatat sa fiu multumita de mine asa cum sunt!
Pentru ca – desi putini ma vor aprecia la adevarata mea valoare iar majoritatea ma vor critica – cineva, undeva, imi va citi cuvintele nespuse ale inimii!

Am incredere in mine!
Sunt extraordinara – pentru ca sunt opera lui Dumnezeu!
══════ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══════

3 gânduri despre „Sunt extraordinara, pentru ca sunt opera lui Dumnezeu!

  1. Consideră că orice critică, orice aparentă contradicție, nu este decat o completare asupra subiectului tratat. În această idee consider ca nu merită să lupți pentru nimic …Acolo unde este luptă, este lipsă de înțelegere, acolo unde este nevoie de voință, înseamnă că ceea ce faci nu te reprezintă. Cand faci ceva ce vine din TINE, atunci nu este nevoie nici să lupți, nici de voință. Este totul armonic, te reprezintă. Este adevarat că în lumea viselor, a iluzilor, speranțelor, adica a irealitații, apar conflicte, intăm în conflict cu irealitățile altora sau cu realitatea insași.
    TOTUL ESTE PERFECT, nimic nu se află în afara Existenței sau a lui D-zeu, mai pe înțelesul condiționat.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

