Ridica-mi privirea spre cer și spune-mi ca POT!

image

As vrea sa existe cineva capabil sa-mi reamintească ca POT… pentru ca deseori uit!
Uit … ca atunci când iți este trântită ușa -n nas … alta așteaptă sa fie deschisa …
Uit … ca NU, nu înseamnă întotdeauna NU … uneori înseamnă NU ACUM ….
Uit… atunci când ma trezesc îngenunchiată în fata vieții, ca pot…. ca ajunge sa îmi ridic fruntea sus, ajunge sa-mi șterg de praf genunchii și sa pășesc cu încredere înainte… și voi fii din nou puternica!
Uit … ca soarele nu pleacă nicăieri chiar dacă pentru o zi sau doua, rămâne acoperit de pătură de nori ….
Deseori uit! Si totuși … nu pot sa spun ca stau prost cu memoria! Îmi amintește mereu sa uit! 🙂
═════ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══════

2 gânduri despre „Ridica-mi privirea spre cer și spune-mi ca POT!

  1. Chiar este nevoioe sa uiti usile trantite in nas. Sa stii ca cel care tranteste usa are si el nas, asa ca acela tranteste usa in propriul nas.
    Este nevooie sa stii ca nu-ul si da-ul sunt cele doua fete ale aceleias meonede.
    Este nevoie sa stii ca Existenta te vrea in picioare drept si ferm, iar daca ingenunchezi in fata ei o faci din recunostinta.
    Este nevoie sa stii ca soarele nu apune niciodata, el este mereu acolo sus, el n-are odihna, doar noi suntem aceia care-l umbrim cu norii gandurilor memoriei.
    Este minunat ca uiti… Viata, Existenta este clipa de clipa noua, niciodata aceiasi,. La ce este buna memoria?! La matematica, logica, stiinte…Dar VIATA nu este matematica si nici stiinta. Uita ca sa poti vedea NOUL, PREZENTUL.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

