Daca ma placi, sa o faci pentru ceea ce sunt!

10414384_1585967008292971_9221840343711635399_n

Când Dumnezeu a luat hotărârea sa ne naștem, ne-a dăruit fiecăruia si fericire si tristețe, si lacrimi si zâmbete.
A înghesuit apoi puterea si curajul de-a rămâne neschimbați in pofida furtunii…
Ne-a modelat apoi trupul, după chipul si asemănarea Lui, ne-a făcut frumoși si inimoși, cu ochi ce știu sa plângă si rada deopotriva!
Apoi… ne-a dăruit libertatea de-a fi fericiți! Libertatea de-a ne călăuzi singuri pașii pe potecile vieții …
Zau dacă-mi pasa de tot ce cred ceilalți!
Imi trăiesc viata savurând-o după bunul meu plac, si nu simt c-ar trebui sa dau socoteala nimănui pentru alegerile făcute!
Imi asum responsabilitatea pentru fiecare gest!
…si refuz sa fiu o păpușă de cârpa, ce trăiește o viata dictata de cel ce o manuie tacticos!
Daca ma placi, sa o faci pentru ceea ce sunt!
Daca nu ma placi, fa o pirueta, si pășește spre orizonturi ce nu știu de existenta mea!
Iti multumesc!
══════ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══════

4 gânduri despre „Daca ma placi, sa o faci pentru ceea ce sunt!

Lasă un răspuns

