Tu cum iubești?

image

Nu știu cum iubești tu, dar eu prefer sa o fac în liniște! De multe ori fără cuvinte…
Iubesc privind!
Îmbrățișez privind!
Ascund îmbrățișările în vise și iubesc tăcut!
Asa m-a învățat inima mea!
Zgomotul agita iubirea! Prăfuiește cuvintele și le pune intr-o lumina proasta!
Așadar, îmi manifest mai degrabă iubirea decât sa o mărturisesc!
Prefer sa mângâi, așezând un zâmbet alături, decât sa înșir cuvinte …. cuvinte ce mai târziu vor fi interpretate în fel și chip….
Prefer sa șterg lacrima, parfumând obrazul suferindului, tamponând cu un șervețel, în locul cuvintelor ” Nu mai plânge!” …
Asa sunt eu ….
Îmi place sa cred ca – în timp ce noi nu rostim nici un cuvânt – inimile noastre comunica!
Tu cum iubești?

6 gânduri despre „Tu cum iubești?

  1. Pingback: Recomandări (21) | Illusion's Street

Lasă un răspuns

