Spovedanie

Beautiful-Frame-and-Border-Nature-Artistic-06

De-a lungul vremii, am trait mii de clipe, si toate diferite, unice, incarcate cu sentimente fel de fel.
Nu le regret sub nici o forma. Pe niciuna!
Si desi am visat mult, si prea putin din visele mele au ajuns sa se implineasca, au fost destule care mi-au umplut inima de implinire, ca sa continui sa visez.
Am avut parte de prieteni care au fost alaturi de mine o perioada, apoi au plecat, prieteni care sunt aici acum si prieteni care s-au transformat pe parcurs in inamici… insa continui sa am incredere in oameni orice ar fi.
In sfarsit, m-am nascut cu inima plina de credinta.

Am inaltat rugi care s-au lasat duse si care n-au gasit nici un raspuns. Cu toate acestea, am avut parte de mii si mii de binecuvantari din partea divinitatii, motiv pentru care, credinta mea creste pe zi ce trece.
Nu pot sa regret nimic.
Nu am putere sa neg si n-am nici un drept sa refuz sa vad partea plina a vietii….

Neajunsuri vor fi mereu!

6 gânduri despre „Spovedanie

Lasă un răspuns

